יום שישי, 26 ביולי 2013

מפת מטרו לתל אביב וגוש דן

אז אומנם הקמת הרכבת הקלה מתנהלת לה בעצלתיים, אבל למה שלא נדמיין שיש לנו כבר מערכת הסעת המונים. המפה החדשה מציגה רק את הקווים התדירים ביותר, או למצער, את אלה שחופפים ויחד מהווים תדירות מאוד גבוהה.

כמעט כל התחנות מוצגות במלואן, כך שניתן לתכנן את המקום המיטבי להחליף מקו לקו, דבר שלעיתים בעייתי מאוד במערכת הקווים הסבוכה והבלתי-הגיונית.

קרדיט לפונט מגיע לעמוס ג'רבי, שעיצב גופן נהדר בשם כרמלית. הספרות הן עדיין בפונט גיל סאנס.

אשמח לקבל תגובות והצעות!

7 תגובות:

  1. רק עכשיו מצאתי את האתר הזה... מפות ממש מרשימות. יפות, מדקדקות, וקלות להבנה. וואו.

    חשבת להדפיס את המפות עם פרסומות בצד האחורי? ככה יהיה אפשר להפיץ אותו לאלפי אנשים בלי לשלם ואפילו להרוויח כסף. (יש ברשותי מפה כזה של חברת דן משנות ה-90...)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על הפרגון, שלמה! כן, פניתי למספר גורמים, אבל בינתיים אף אחד עוד לא הראה נכונות. לדעתי המכשול העיקרי הוא ההפצה, לא ההדפסה.

      מחק
  2. נדמה לי שהפצת המפה לא צריכה להיות בעיה. אם יחזיקו אותה בקופות המודיעין בתחנה מרכזית, ויהיה הוראות על המפה לגבי איך להשיג אותה, עם הזמן כל מי שרוצה ישמע ויבוא לקחת...

    השבמחק
  3. הלוואי, רק שנדמה לי שיהיה די קשה לשכנע לחלק את המפות בעמדות המודיעין - לא לשכוח שהעמדות מופעלות על ידי חברות האוטובוסים עצמן, לא על ידי רשות תחבורה (כי אין) ולא על ידי משרד התחבורה. החברות אינן ששות לחלק מידע שיש בו מידע על חברות אוטובוסים שהן רואות כמתחרות.

    השבמחק
  4. הםםםםםם... בתחנה המרכזית יש גם הרבה חנויות לא קשורות לתחבורה, אולי אחד מהם יסכים למכור מפות בשקל, זה יביא הרבה אנשים לתוך החנות... עם קצת יותר השקעה יהיה ניתן להציב מכונת מכירה איפשהו בתחנה.

    השבמחק
  5. לא ניתן לראות במובייל. מה גרסת PDF?

    השבמחק
  6. Where to Bet on Sports To Bet On Sports In Illinois
    The best sports bet types herzamanindir.com/ and 오래된 토토 사이트 bonuses https://vannienailor4166blog.blogspot.com/ available in Illinois. The kadangpintar most common sports betting options available. Bet $20, Win $150, Win $100 or

    השבמחק